Ritaanvraag
Welke gegevens heeft u nodig om telefonisch een rit te boeken?
– Uw vertrekadres (Plaats, straatnaam + huisnummer)
– Het adres van uw bestemming (Plaats, straatnaam + huisnummer)
– Uw telefoonnummer
– De dag, datum en tijdstip van ophalen
– Bij een retourrit ook het tijdstip waarop u teruggebracht wilt worden
– Gebruikt u een rolstoel of rollator?
Zo kunnen wij u telefonisch snel helpen, voorkomt u misverstanden en bent u verzekerd van het vervoer door de Plusbus.
Een ritaanvraag (of aanvraag voor meerdere ritten) dient telefonisch minimaal 1 werkdag van tevoren voor 12.00 uur plaats te vinden. Dit kan via 0316 20 20 42 op maandag t/m vrijdag van 9.00 -12.30 en van 13.30 – 17.00 uur.
Via onze website kan dit ook snel en eenvoudig via het ‘Ritaanvraag Formulier’ Aanvragen via onze website dienen minimaal 2 werkdagen van tevoren plaats te vinden!
Voor de Plusbus geldt dat deze op het afgesproken tijdstip (met een marge van circa tien minuten) voor uw deur verschijnt. Wij vragen u om de chauffeur niet te laten wachten in verband met zijn te rijden routes en zo vertraging voor anderen te voorkomen!
De Plusbus is niet aansprakelijk voor vermissing van goederen en/of geld gedurende de ritten.
Er wordt gereden van maandag tot en met zaterdag van 08.00 uur tot 18.00 uur.
Ritten dienen contant in de bus bij de chauffeur te worden afgerekend.