Ritaanvraag
Welke gegevens heeft u nodig om telefonisch een rit te boeken?
– Uw vertrekadres (Plaats, straatnaam + huisnummer)
– Het adres van uw bestemming (Plaats, straatnaam + huisnummer)
– Uw telefoonnummer
– De dag, datum en tijdstip van ophalen
– Bij een retourrit ook het tijdstip waarop u teruggebracht wilt worden
– Gebruikt u een rolstoel of rollator?
Zo kunnen wij u telefonisch snel helpen, voorkomt u misverstanden en bent u verzekerd van het vervoer door de Plusbus.
Een ritaanvraag (of aanvraag voor meerdere ritten) dient telefonisch minimaal 1 werkdag van tevoren voor 12.00 uur plaats te vinden. Dit kan via 0316 20 20 42 op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Via onze website kan dit ook snel en eenvoudig via het ‘Ritaanvraag Formulier’ Aanvragen via onze website dienen minimaal 2 werkdagen van tevoren plaats te vinden!
Voor de Plusbus geldt dat deze op het afgesproken tijdstip (met een marge van circa tien minuten) voor uw deur verschijnt. Wij vragen u om de chauffeur niet te laten wachten in verband met zijn te rijden routes en zo vertraging voor anderen te voorkomen!
De Plusbus is niet aansprakelijk voor vermissing van goederen en/of geld gedurende de ritten.
Er wordt gereden van maandag tot en met zaterdag van 08.00 uur tot 18.00 uur.
Avondritten op maandag t/m vrijdag (18.00 tot 21.30 uur) zijn alleen op aanvraag mogelijk.
Ritten dienen contant in de bus bij de chauffeur te worden afgerekend.
Maakt u vaker gebruik van de Plusbus dan kunt u een gratis Vervoerspas aanvragen.